środa, 8 sierpnia 2012

zaufanie i dzierganie

Termometr w kuchni, wbudowany w wagę, wskazuje 48,7st.C (chyba się zepsuł :))

Ten zewnętrzny ledwie 20st.C

Jak wytrzymujemy tę różnicę? na granicy okna powinna mieć miejsce burza z wyładowaniami ;)

Nudzimy się.. co jakiś czas pada.. nie zachęca do spacerów.. nie lubię takich dni..

Dziecko z nudów jeździ odkurzaczem po mieszkaniu (a może sugeruje że wypadałoby sprzątnąć :))

Ja zastanawiam się, czy zaufać człowiekowi i zaryzykować utratę 600zł (od wczoraj myślę, że chyba jednak się nie skuszę). A może poradzicie? 

Sprzedaję aparat cyfrowy. Kobieta z USA chce kupić, ale mam wysłać do syna do Nigerii. Chce pominąć allegro, za co oferuje bonus 100$ (dla mnie to już zaczyna cuchnąć przekrętem). Powiedziałam że wyślę jak będę miała pieniądze na koncie. Podobno zlecenie do banku wysłała, ale pieniędzy bank nie przeleje póki nie wyślę paczki a do banku nie odeślę maila z numerem przesyłki itd. Ona podobno już tego odkręcić nie może, ja się czuję oszukana bo nie taka była umowa.. Gdybym wysłała a nie dostała pieniędzy to paczkę można cofnąć. Jeśli będzie na terenie PL to będzie kosztowało to parę groszy, jeśli PL opuści to ok200zł. Nie stać mnie na takie coś.. W ogóle dziwi mnie fakt, że babka jest w stanie zapłacić w sumie (z bonusem) blisko 900zł z wysyłką kiedy nowy w w sklepie kosztuje 800zł.. Co myślicie?

Babcie i dziadkowie na urlopach a ja wciąż nie mam u kogo dziecka zostawić i skoczyć do Ikei.. a lista rośnie :) ale dziadkowie też ludzie, swoje plany mają :) Może w weekend się uda :)

Znamy już przybliżony termin przyjazdu męża. 7 września.. na 14-16 września szukam jakiegoś groupona, przytulnego miejsca na romantyczne celebrowanie rocznicy ślubu :) nie mogę się doczekać :) Kraków - za tym miastem tęsknię i pewnie tam się wybierzemy :)

31 lipca nasza rodzina powiększyła się o kolejnego mężczyznę (to już trzeci brat cioteczny mojego synka). Ja uparcie czekam na sezon na dziewczynki ;)

A w międzyczasie wróciłam do rękodzieła, ale o tym może kiedy indziej, jak będzie widać pierwsze efekty :)

Pozdrawiam
S.

Aktualizacja
Postanowiłam poszperać, poszukać czy osoba do której mam wysłać aparat istnieje, czy adres jest komuś znany. Osobę znalazłam na facebooku, a adres (identycznym z tym, który dostałam od zainteresowanej kobiety) na stronie zatytułowanej:

Komu warto zaufać na Allegro? Jak działają oszuści?

Okazuje się, że nie tylko do mnie takie dziwne prośby były kierowane. Niektórzy stracili to co wysłali.. Jak dobrze, że trafiłam na tę stronę.. Planowałam jutro wysłać paczkę, i gdybym do 15.00 nie miała pieniędzy to bym ją anulowała i wróciłaby do mnie. A tak wiem, żeby nie wysyłać i oszczędzić sobie zbędnych ceregieli. Mało tego, dostałam maila z tego samego amerykańskiego banku skierowany do pewnego mężczyzny, również Polaka z ponagleniem wysłania potwierdzenia nadania paczki..
Bądźcie czujni, bo licho nie śpi!

5 komentarzy:

  1. Dla mnie ten opis jakiś pokręcony i bym nie ryzykowała takiej sumy...a że chłodniej w końcu to się mega cieszę :D ja już zimy bym chciała ;) takiej z mrozem i śniegiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm...trochę za bardzo zakręcone.Po co tyle zachodu jak mogą mieć inny, taniej? Może nie warto?

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja już czekałam na ochłodzenie, chociaż właśnie do tych 20kilku stopni :) posta zaktualizowałam, wiadomości od tej kobiety sobie wydrukuję, na wypadek gdyby chciała mi narobić kłopotów..

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś słyszałam o tego typu oszustwach na Allegro :/
    A romantycznego weekendu tylko we dwoje szczerze zazdroszczę, ale też i szczerze życzę, żeby był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zamowilabym choc nie widzialam twojego dalszego postu. My duzo dostajemy takich spamow do hotelu. Usuwam od razu!

    OdpowiedzUsuń