czwartek, 8 sierpnia 2013

uff puff..

Jak ostatnio pochwaliłam się, że ucho zdrowe, to gardło podłapało temat i przejęło infekcję. Teraz powiem tylko tyle, że antybiotyk wybiorę do końca, aby mieć pewność, że wirusisko ogłosiło kapitulację :)

Kobiecą cechą jest na ogół lekkie wydawanie pieniędzy. Przynajmniej taki krąży stereotyp. I ja do tego stereotypu się wczoraj zaliczałam, bo 3-cyfrową sumkę wydałam. Ale nie na siebie, jak ta stereotypowa, tylko na auto. Rzecz, którą powinniśmy zrobić zaraz po zakupie, ale kasy zabrakło, przypomniała o sobie przed wyjazdem. Bo bezpiecznie i spokojnie ma być!

We wtorek przylatuje Mąż. Nie mogę się już doczekać, bo stęskniliśmy się wszyscy okropnie. Wizja wakacji i 3 tygodni razem sprawia, że najchętniej już bym na lotnisku koczowała :) Tylko parking tam za drogi ;) Na pytanie: "spakowałeś się już?" Mąż tylko chichocze :) Ja już bym była spakowana :)

Odnośnie pakowania na wakacje to lista już powstaje. W chwili obecnej ma 4 strony A5 i dalej się rozwija. Dobrze, że mamy combi, wózka nie bierzemy, to istnieje szansa, że bagaże się zmieszczą :) Chyba że Syn postanowi rowerek zapakować :P

Z jednej strony cieszą mnie prognozy na nasz wyjazd (rok temu lało przez 5/7 dni), ale z drugiej zmęczona jestem tymi upałami. Śpię w południe razem z Synem, wieczorem też padam jak mucha. W domu rano chłodno, po południu gorąco. Ewakuujemy się więc na basen do dziadków. Zakupy robimy jak najwcześniej, żeby jak najchłodniej było. Lubię lato, ale nad wodą. W mieście zaraz jest mi słabo. I woda nie pomaga ani nakrycie głowy. Nawet opalona szczególnie nie jestem, bo kiedy, jak jeden antybiotyk goni drugi?

I notka dlatego poranna :)

Pozdrawiam ciepło :*

6 komentarzy:

  1. My też niebawem urlop udanego urlopowania Wam życzę co do upałów ja muszę spędzić 8 godz przy biurku w pomieszczeniu bez klimy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zawsze klima to dobrodziejstwo, moje ucho i gardło coś o tym wiedzą..

      Usuń
  2. A gdzie jedziecie? Jak byliśmy nad morzem,to też były takie upały,ale tam dużo mniej się to odczuwa. Więc jeśli nad jakąś większą wodę to powinno być przyjemnie :-) a Twoja lista mega jest,moja zawsze mieści się na kartce z notesu ;-) a też sporo gratów wieziemy zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad wodą, trochę w cieniu lasu - zupełnie inaczej będzie się odczuwać takie temperatury, które wg "wróżbitów" mają spaść nieco poniżej 30tu. Jak dla mnie 25 wystarczy :) nasz cel: http://www.zalesiemazury.pl/

      Usuń
  3. A my w sumie zn ów weekendowo ...i tak całe wakacje ...siły już nie mam na te upały ;/ ale co tam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zdrówka i żeby do wtorku szybko minęło :)

    OdpowiedzUsuń