niedziela, 20 lipca 2014

12/07/2014

12/07/2014 to kolejna ważna data w naszym życiu.
O godzinie 5:30, po 4h porodu (od pierwszego skurczu do pierwszego krzyku Paulinki) na świat przyszła nasza Córeczka.
Waga: 3140g
Wzrost: 53cm
10 punktów Apgar.
W szpitalu spedziłyśmy 5 dób, ze względu na żółtaczkę i związaną z nią fototerapię.
Paulinka to książkowy ssak, może nie wisi mi przy piersi tak często jak Syn, za to konsumuje bardzo intensywnie. W związku z tym karmienie najprzyjemniejsze nie jest. Fanatyczką to ja raczej nie zostanę.
W dniu wyjścia ze szpitala udało się zdjąć 3 z 6 moich szwów. Niestety przyplątała mi się anemia. Potęgują ją panujące temperatury. I o ile rano, tak do 10, dzieci są ogarnięte, ja wykąpana i po śniadaniu, o tyle po południu jest mi słabo, zalewa mnie pot i najchętniej bym spała.
Dziś, jak słońce trochę się schowa, planujemy wystawić wózeczek na balkon. Jutro idziemy na kontrolę to poradni patologii noworodka i chciałabym zacząć z Niunią wychodzić na spacerki. Przynajmniej po południu, gdy jest nieco chłodniej.
Nie chciałabym zapeszyć, ale nocki mamy cudowne. Jedno lub dwa karmienia między 22 a 6 rano. Syn w tym czasie to chyba ze 6 razy był karmiony. Jak tak dalej będzie to Córeczka będzie noce spędzała w łóżeczku. I to kolejna różnica, bo Syn w łóżeczku leżał max 10minut, a Paulinka swoje łóżeczko lubi.
Jeśli wolno mi ponarzekać, to jedynie na kręgosłup, bo Dzieciaczki mam najukochańsze na świecie.

Tylko wciąż trudno mi uwierzyć, że znów mamy taką maleńką Kruszynkę w domu. Przy Niej Syn to gigant i grubasek ;) Jest jeszcze coś... Nie myślałam, że za tym naszym Łobuzem aż tak bardzo można tęsknić ;)

To takie pierwsze informacje, po pierwszym tygodniu życia we czwórkę :)

Paulinka, 15/07

16 komentarzy:

  1. Gratulacje serdeczne! Rośnij zdrowo śliczna Paulinko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :) ale fajną minkę do fotki zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz gratuluję PODWÓJNA MAMO :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kruszyneczka śliczna :*
    No to macie porządek domowy zachowany 2:2 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczna tak, że mi męża odbiła ;) ten porządek, jakkolwiek mój wymarzony, może nastręczać problemy podczas przegłosowywania kwestii rodzinnych ;)

      Usuń
  5. Gratulacje dla szczęśliwych rodziców i dla starszego brata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Brat bardzo pozytywnie nas zaskoczył, ale o tym osobny wpis :)

      Usuń
  6. Gratulujemy.,.mam nadzieje ze w okolice Lublina sie wybierzemy i poznamy Wasza cudna rodzinke jak kiedys rozmawialysmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla szczesliwej rodzinki. Rosnij zdrowo Paulinko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wydarzenia, wspaniałe zdjęcia. Gratulujemy rodzicom.
    księgarnia religijna

    OdpowiedzUsuń